Гарантія - це одна з найважливіших обов'язків компанії, яка дає клієнтові впевненість в якості продукції та послуг. Завод Пластиком пишається своєю продукцією і впевнений в її якості. Саме тому ми надаємо безкоштовне гарантійне та сервісне обслуговування для наших клієнтів.
Термін гарантійного обслуговування зазначається в договорі та гарантійному листі. Наша компанія надає гарантію на всі комплектуючі металопластикових конструкцій, а також на послуги, що надаються. Гарантійне сервісне обслуговування здійснюється безкоштовно. Щоб скористатися гарантійним обслуговуванням вам потрібно звернутися до менеджера, за телефоном, вказаним в гарантійному листі, й повідомити про проблему, яка у Вас виникла. Після реєстрації вашого звернення, Вам зателефонує майстер для з’ясування зручного для Вас часу, щодо усунення несправності. Радимо Вам зберігати договір й після закінчення гарантійного терміну, тому що сервісне обслуговування виробів нашої компанії здійснюється зі знижкою.
• Поломка ПВХ-профілю при немеханічному впливі. Компанія зобов'язується здійснити обмін несправної деталі. Гарантійний термін на профіль становить 5 років.
• Поломка механічної частини виробу, фурнітури. Гарантія на фурнітуру складає 5 років за умови щорічного платного сервісного обслуговування. Сервісне обслуговування необхідно для правильної роботи фурнітури. Без щорічного, платного сервісного обслуговування гарантія на фурнітуру 2 роки.
• Розгерметизація склопакету. Якщо склопакет розгерметизувався, всередині склопакета з'явилася волога, ми здійснимо заміну його на новий. Термін гарантії 2 роки.
• Ущільнювач на пошкодження без механічного впливу. Гарантійний термін експлуатації ущільнювача 5 років, за умови щорічного платного сервісного обслуговування. Без щорічного, платного сервісного обслуговування гарантія на ущільнювач складає 2 роки.
• гарантія також поширюється на монтажні роботи, які виконані нашими співробітниками. Гарантія 5 років.
Звертаємо вашу увагу, що розширена гарантія 5 років, надається клієнтам, які замовляють планову сервісну профілактику і обслуговування фурнітури.
Гарантія не надається на поломки та несправності, які сталися суто з вини власника.
• не є гарантійним випадком механічні пошкодження, які виникли під час експлуатації вікна: порвані ущільнювачі, розбиті або тріснуті склопакети, пошкоджений ПВХ профіль, ушкоджена в підсумку невмілого поводження або забита будівельним сміттям фурнітура.
• поломки або пошкодження, які виникли завдяки впливу на матеріали пластикових вікон високих температур, хімічних засобів або надмірної вологи.
• надзвичайні ситуації (пожежа, стихійне лихо).
Вікна REHAU - одні з найбільш якісних вікон на ринку України. Але навіть вони мають властивість зношуватися. Під час експлуатації вікна, як і будь-який механізм, вимагає обслуговування. Перед початком сезону необхідно провести ряд заходів щодо очистки і перевірки фурнітури. Регулювання і ремонт вікон - процедури недорогі і доступні кожному. А такі заходи дозволять значно збільшити термін експлуатації виробів, і дозволить зберегти взимку тепло. Зверніть увагу, що для отримання повноцінної гарантії, проводити регулярне щорічне сервісне обслуговування вам необхідно за умовами договору.
Шанувальники так званих «дешевих» вікон рано чи пізно стикаються з проблемою їх обслуговування. Дуже часто виникає ситуація, коли встановили собі нові металопластикові вікна, але через деякий час провести сервісне обслуговування неможливо, тому що фірма, яка здійснила монтаж вікон, закрилася або не надає сервісних послуг.
Саме в таких випадках наша компанія пропонує сервісне обслуговування «чужих» вікон. Зрозуміло це більш дорогий і складний вид послуги. Так як в більшості це вже запущені випадки і вимагають заміни комплектуючих. Але вікна, які отримують своєчасне і постійне сервісне обслуговування, працюватимуть набагато довше.
Тому, наполегливо рекомендуємо, один раз в сезон здійснити виклик майстра, який зробить сервісне обслуговування, відрегулює стулки, перевірить ущільнювальну гуму, а в разі потреби замінить несправну фурнітуру. І ваші вікна служитимуть довго і будуть приносити Вам одне задоволення.
Для замовлення послуги «Сервісне обслуговування» вам необхідно звернутися до менеджеру компанії, по телефону або через форму «Зворотній зв'язок».